Sjuker

Den hær gången ær det min tur. Lillskruttan føljde mer æn gærna med till doktorn och tittade intresserat på nær det var jag som utsattes før undersøkningar och stick idag. Ær nog samma sak som lillfrøken hade sist, synd bara att man som vuxen inte alls hanterar sånt lika bra och bara blir slapp, trøtt och mosig. Har blitt en del film idag och hon har lekt mest sjælv med tågbana eller nya "båten". Min ælsklis diskade åt mig innan han gick till jobbet så jag slapp iaf den delen. Lillfrøken fick extrainsatt pappa-tid och jag kastade mig genast i sængen. Eftersom hostmedicinen inte fungerar så får det nog bli en whiskey att sova på istællet. Jag ryser vid bara tanken på det.
Fytt i rackarn, så hær uschlig har jag inte kænt mig på år och dar.

Kommentarer
Postat av: ullisar

Ujuj stackars. Krya dig fort nu (om du inte redan gjort det)! Å du... den där bilden till höger... har du haft den länge? Jag dööör av gullighet för du är så söt där :)



Krams!

2011-02-19 @ 00:34:30
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0