*Intensiv-visslar och försöker att se upptagen ut*

Allt för att slippa tänka på fredag.

Vi körde mes trepetitioner idag, efter lunch insåg vi att klassrummet hade förvandlats till ett växthus och gick till botaniska trädgården istället och hängde där. Crazy varmt är det! Lika varmt inne som ute = 23 grader. Jag tror även jag svidit mig i skinnet lite trots ihärdigt sittande-i-skuggan. Sometimes it sukks å vara blekskinnad.

Annars fick jag vart på kommunen idag å lämnat in diverse papper och kopierat några andra. Det var inte populärt att promenera in där fem i 8 och tro de ska börja arbeta. Sura blickar bjöds de på, för de öppnar visst inte före 8. (Nej men lååååås dörren då för guds skull!) Jag erbjöd mig att vänta de kvarvarande minutrarna, men det var tydligen inte heller rätt. Efteråt önskade jag de sprudlande damerna en fortsatt fin dag, och begav mig vidare ut i tisdagsmorgonen.


Evoramonte, Portugal



Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Hahaa! Visst är det underbart att önska surkartar en trevlig(are) dag? Härligt! Och man blir glad själv på kuppen ;)

2011-05-23 @ 09:57:26

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0