Till mormor och morfar

Iselin är en riktig jäkel på att fota. Igår och idag har hon knatat runt och tagit bilder och arrangerat dem, för de är till mormor och morfar säger hon, så de kan få bilder.

Ja, hon är ju annars hemma due to diverse kräks idag. Och jag måstade på affären och shoppa alvedon och ipren så jag ställdes inför dilemmat; vad är värst, ta med kräkig unge på affi eller lämna sagda unge ensam hemma? Hon fick följa med iaf. Med en spypåse ^^

Vi har sytt lite idag oxå. Sytt klart den önskade handväskan som hon velat ha i två veckor nu. Och så provade vi sy ett tufft pannband i fleece. Ska prova en ännu kulare modell next time. At the moment leker Iselin att Pongo kräks. Sen tänkte jag se om fröken vill vila lite, mammor blir trött av att bli väckt av kräks miss i nassen.

Bästaste Pongo och bästaste garaget.

Foto: Iselin


Seee, Pongo är bak garaget mamma!
Foto: Iselin

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Tack för de jättefina bilderna Iselin! Mormor och morfar tycker jättemycket om dom!

2011-10-12 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0