Det växer!

 

Mycket nöjd är jag med att tvättnötsträdet verkar trivas i mitt hem. Den lilla lilla frukten som var för nån vecka sen är nu stor och spännande! Tomaterna har det däremot gått lite sämre för i år. På sex plantor är det inte mer än fyra små gröna tomater, än så länge. Annars har jag provat nytt brödrecept idag. Kokosbröd. Hur sjukt jävla gott som helst. Märkte oxå att ungefär allt på utsidan av spisen, inklusive knappar och bänken bredvid var snorvarma. Jag önskar mig mitt eget hem med riktigt kök och riktig spis.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Gulletjejen! Bästast, klurigast å finast i världen :)

Men nog liknar din tvättnötsplanta en paprika om du frågar mig..! Fin är den iaf!

2011-09-04 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0