Men helvete

Vad satans svart det ska vara att bestamma sig. Ev. en familj i Portugal. Nyfodding plus en jycke. Kan blir ratt kul, for att inte tala om att det ar Portugal! Och sa ger det mig tillfalle att leta arbete pa plats. Erbjudande i mellersta England, tva kids, svensk mamma, 4 dagars jobb, sen lika mkt ledigt. Sant jag alskar. Ska nog hora mig for lite om lon och eventuella andra formaner innan jag bestammer nat dar. Oxa ska jag nog fraga mamma om lov. Eller rad. Allt ar ju battre an att flytta hem till Sverige.


 <--- Bad Habits, vars jag ska och se Tyskland-Italien ikvall. Oavsett vem sa forlorar blir jag glad. Jag menar, nan maste ju forlora och jag ska skratta at dem. Sa sjukt evil jag ar. Och gar vi inte dit finns det ju risk att de borjar oroa sig for oss. Vi ar ju som sagt stammisar once and again.

16 dagar till hemfard. Hoppas jag far med mig allt och att jag slipper kopa en ny vaska, da den ena rakat paja. Intressant info, indeed. Lilla Jan har varit hur mysig som helst idag och massa spontana kramar hela tiden. Sant gillar jag.

Langtar till att traffa Elli igen och att fa ga pa Ellival. Sen maste jag aven bestamma mig om hurvida jag stannar efter helgen och umgas med Calle. Aja, det ar ett senare problem.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0