Sista kvallen med Cindy

Glomde jag ju ta. Massa ol, pa Bad Habits. Skamliga forslag fran gubbar (jag tackade nej), innan vi drog pa Odessa. Dar traffade vi Sicco, och aven tva andra karlar, som bjod med oss pa efterfest. Vi drack rodvin, sen ringde Justin och berattade att han akte ju till England om 4 timmar. Jag och Cindy kramades massa och snyftade lite, innan jag drog for att sova en timma hos Justin och sen se pa nar han packade innan jag foljde han till stationen. Det var lite sorgligt. Vi har typ aldrig umgatts mkt, men de ganger vi gor det har vi askul, han ar som sa rolig, oxa berattar han intressanta saker.

Kom hem vid 8, Cindy hade oxa just kommit hem och skulle fara. Vi var baada fortfarande fulla/trotta/bakis sa det enda vi kunde gora var att fnissa och saga att vi ses till jul. Sen fick hon en kram och jag gick in och la mig for att sova. Halv 9 pa morgonen.

Jag alskar alla dessa utgangar vi har har! Faaan vad jag kommer sakna dem!



Kommentarer
Postat av: Gunilla H

;)

2006-11-30 @ 16:14:39
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/hudvaard/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0