Fotboll

Igar kom Elli hit. vi skulle dra till bad Habits och kolla Sverige-Paraguay. Vi klev in genom dorren, blonda, med Sverige-krigsmalning i ansiktet och vara snygga kepsar och 2 sekunder senare kom forsta casanovan fran och la in storstoten. Jag skrattade ratt bra at han sen. Det var massa engelsman dar, och engelska supportrar och de ville ju givetvis inte att Sverige skulle vinna. Vi satt dar och var nervosa (jag) och blev mer och mer frustrerade nar svenskarna inte fick in den. Men sen kom det, malet och sa lyckliga vi blev! Just nar man som bast satt och funderade vars man skulle emigrera sa gor de sa man kanner sig aningens nojd med att vara svensk iaf. Den jobbigaste engelsmannen av dem alla, bjod iaf pa seger ol sen. Det var snallt. Tror vi for hem kring 1, vilket ar sjukt  javla daligt da jag jobbar idag. Men det kom bara mer och mer ol hela tiden, och den svenska mentaliteten gjorde sig pamind. Iaf, nar jag var hemma ringde Richard, snubben i england och vi pratade ett tag. De har sa javla rolig dialekt, sa jag skrattade ratt bra at han. Oxa var jag ju lite full.


68193-9
Jag och Elli, forvantansfulla i halvlek.



Idag har jag typ skummaste bakfyllan nansin. Eller jag ar ju inte bakis, jag kanner mig bara seg och trog och det tar typ 100 ar innan jag fattar nat. Nu kanske vissa av er tycker att det ar ju som vanligt, men det ar faktiskt varre an det brukar. Oxa ar jag svintrott. Vi ska ut ikvall och se Hollands match kl 6 och jag funderar pa fullaste allvar att bara dricka coca cola och sen ga hem och sova. Iofs vore det kul att ga ut, far helt enkelt se hur det bli.

Sen ar det bara att tagga infor tisdag den 20e, kl 21.00 i Koln, dagen da Sverige (forhoppningsvis) spoar England, annu en gang. Aterstar att se om man vagar ga till Bad Habits eller om man borde leta reda pa nat stalle med lite mindre engelsman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0