Då vare helg

Eller nåt. Sjukskriven likförbannat så det gör ingen större skillnad.
Fick lämna kiss idag, och order om att dubbla dosen meddosar + diverse receptfritt bajs.
Oxå får jag börja jobba 50%! Jaa :D Förstå så skönt att ha något meningsfullt att ägna dagarna åt.

Sen var jag med karln ner på stan. Käkade lunch och bytte post med Matilda. Det böev en del klämning på magen, och bredvid mig ligger världens längsta brev från min bästaste bästa kompis. Finns det seriöst nåt roligare än att få handskrivna brev? Nej, inte så länge de är läsliga iaf :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fram med kameran och publicera bilder på underverket (magen alltså) och dig själv.
I går satt jag och Naima och pratade om hur nervösa vi är över att träffa Henning. Tänk om vi inte fattar vad han säger (ytterst troligt!) och vi inte kan hålla oss för skratt och allt bara blir pinsamt? Kommer du älska oss endå?

2008-02-29 @ 10:14:05
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0