Fredagsmys!

Idag har jag bara legat i sängen. Min pojkväns mor lagade hemmagjorda hamburgare, och jag som inte har nåt folkvett höll å att svimma när vi skulle äta, så jag fick göra det liggandes i soffan i stället. Ouppfostrat!
Så har min egen mor ringt, och vi har pratat ett tag. Det var kul!

Jag och käre pojkvän åkte till Smart Club för att inhandla fredagsgott (i brist på nikotin och alko). Berlinerbollar, fredagscola, isglass och lite lösviktsgodis. Är det nån som är gravid eller?! Och eftersom jag är en mycket rättvis männsiak så började jag på en gång med att äta två bollar. En till mig och en till bäbis. Rätt ska vara rätt.

Så vill jag passa på att nämna att Norge är totalt värdelöst när det kommer till lösviktsgodis. Tråkiga sorter, och alla butiker har precis samma utval. Det ska bli en sån glädje att komma hem till Umeå å kunna handla riktigt godis. Mmmmm!

Annars är jag fortfarande sådär oförskämt nöjd över att det gick relativt smärtfritt på Ullevål igår, och att jag på egen hand och efter 1,5 timmes envishet fick både ultraljud och födeplats. Haha, all heder åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0