Morrn

Relativt nyvaken och har kollat på Dr. Phil. Egentligen lite ofrovilligt, men min pojkvän påstår att han på riktigt tycker att det är bra. Jag åt tre kex och ett päron till frukost, som vanligt, och funderar på om jag ska åka in till Oslot en sväng. Om jag orkar. Hade velat gå på Gina och se om de har nå kläder som en fettismage/kalaskula får plats i. Hihi.

Okej, jag har fortfarande en näst intill obefintlig mage, men jag vill ju kööööpa saker.

Okej, jag börjar med att kissa och duscha.
Hajtå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0