Mr Big Spender

Jajuste, glömde nämna att jag fick klipptid efter 5 minuter oxå :P Grymt skönt att vara lite fräsch i håret igen. Jag förstår verkligen inte varför det blir sån mobbing varje gång jag går till frisören. Eller den gången per år jag går kanske jag borde säga...

Iaf så fick jag göra av med en del pengar på min favvo-affär apoteket sen. More pills, vilken tur jag har.

Är så sugen på att börja köpa bäbissaker så jag tror jag kissar på mig. Det gör jag iofs nästan ändå, hela tiden. Ska se vad oddsen är att jag får med mig karln på en tur till Ikea sen. Man kan ju faktiskt bara titta. Och vi kommer ju behöva en del kökssaker när vi nu hittar nåt boende. Snart blir det oxå hoppas jag ännu mer. Vill ha ett eget bo så jag kan boa in mig och planera för sommarens tomatodling :D

Fick samtal av en kompis idag, vi skrattade som fan åt att jag ska ha unge och hade sett det som en ren omöjlighet för ett halvår sen. Hon påminde mig om nån fest med singstar, som jag starkt misstänker att jag ägde ;) Ja, det eller gjorde bort mig som fan. Men jag tror att alla vet hur bra man sjunger efter en vinare. Hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0