Skallebank

Som bara den. Fast jag borde ju vara van.
Drömde massa om min bäbis inatt. Det var mysigt. Äntligen kan jag på riktigt känna mig glad för det här! Försöker övertala min bättre hälft att vi ska åka och titta på barnvagn och bäbissaker, går sådär.
Iofs skulle vi hellre behöva kolla på lägenhet, men det finns inte så mkt sånna här inte..

Eller det finns många, 50% av dom går bort för att de är kollektiv. 25% för att de är alldeles för dyra, ytterligare 15% är minimala ettrums med obefintligt kök, sen är 8% till såna som bara hyr ut till pendlare/ inte vill ha ungar boendes där/ bara hyr ut till en person/ har några andra vridna önskemål angående framtida hyresgäst. Så ja, det är lite av en utmaning det här!

Men skam den som ger sig! Jag ska äta frukost. Magen vill ha pannkakor (det vill den visst alltid) men jag är nog för hungrig för att orka laga sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0