Tufft :)

Nu kan jag känna den lill* ordentligt i magen ibland.
Det är hur spännande som helst, och jag riktigt längtar tills jag får se vem som gömmer sig där inne! Fast än kan du får stanna kvar, och bli stor innan du tittar ut :)

Relativt nyvaken är jag. Fast var annat kan man vara när man vaknar snortidigt och inte lyckas somna om. Det är som lite emot min religion att gå upp om klockan bara är halv sex. Fast att ligga och vrida och vända på sig i sängen i 5 timmar borde ju kännas lite överdrivet, men jag lyckades ju somna om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0