38+0



Och ingen bäbis som viljat titta ut än. Men jag har lyckats med att få svullna fötter! Eller iaf när det är varmt och jag måste röra mig från soffan. Jag tyckte jag var upp och pissade konstant nattetid, så jag började kolla på klockan varje gång.
02.11
03.11
04.17
05.27
Och så fortsatte det i den stilen tills jag blev hungrig och gick upp och käkade frulle. Är det konstigt jag är helt jävla död och orkar ingenting. Tror vi väntar med att skruva ihop spjälsängen till nästa helg, här blir inga barn födda.

Kommentarer
Postat av: ullrika

har du slutat jobba? annars kan du ju försöka sova dagtid...



härliga foton i inlägget här under! tycker mig ana en norsk plastbåt på en av dom, en askeladd kanske?



mot svullna fötter funkar stödstrumpor asabra. snyggast är dom inte, men antar att du passerat det stadie där du bryr dig om utseende för ett tag sen? vs bekvämlighet menar jag ;)

2008-07-12 @ 00:38:46
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: t0tta

Glöm inte ta MASSOR av foton på magen nu... Kan säga att jag ångrar som f-n att jag slarvade med den biten.. har inte ett enda, från när jag var höggravid första gången, och det är skittråkigt, för jag var ENORM.. Så pass, att barnmorskan var säker på att jag skulle ha tvillingar.. Hade varit kul att ha foto på.

2008-07-12 @ 01:57:19
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har knappt några magbilder ifrån mina graviditeter och det är inget jag saknar heller, då jag brukar se ut som en valross då...

Du däremot - hur gör du? Har ni ingen onyttig mat i Norge?

2008-07-12 @ 11:57:01
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: ullrika

håller med t0tta. fotade inte så våldsamt mycket jag heller, för jag kände mig liksom Petra valrossig. men. dom bilder jag tog var inte bara de "traditionella" från sidan utan både framifrån och - min speciale - uppifrån :)

2008-07-13 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0