Bilbarnstol!

I en hel vecka har det legat en avi från posten på köksbordet. I en hel vecka har jag gått och smygtittat och önskat att både jag och min sambo kunde sluta vara allergiska mot köer så nån kunde gå och hämta ut den. Och idag var den magiska dagen då han gick på posten (utan mig) och hämtade ut våran hyrda bilbarnstol! Den är blå och snygg och lilla bäbin kommer att passa perfans i den! Jag ser framför mig lördagsnöjet: öva på att ta in och ut stolen ur bilen :D


Så har jag gömt att uppmärksamma att jag från och med i måndags inte längre är sjukskriven, utan har gått på födselspermisjon. Man måste göra sånt tre veckor innan beräknad förlossning i Norge. Inte mig emot, men jag tycker att ska jag inte längre vara sjukskriven kan jag väl få sluta ha ont?! Nån slags rättvisa måste det ju vara.


Kommentarer
Postat av: ullrika

Du har hakat upp dig på den där rättvisan. Det finns ingen rättvisa! Å du. Om du tycker det är jobbigt under förlossningen försök tänka på två saker; 1) det är inte farligt, gör bara ont (skitviktigt!!), och 2) det är ännu jävligare för bäbin...



Du är värsta tuffa bruden! Du klarar det här! - är ju nästan i mål nu!



ps. tycker precis som innan lite synd om också...

2008-07-12 @ 22:57:15
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Petra

Håller med Ullrika - det finns ingen rättvisa. Men när bebis väl kommit är h*n värd ALLT du gått igenom!

2008-07-13 @ 12:37:17
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0