Dagens

Var på Vita och skulle köpa torrschampo. Hittade inget så hon som jobbade där fick visa mig de två de hade och lägger till att jag inte kan fråga vilken som är bäst för hon hade inte provat nån av dem. Hon går sin väg, men kommer snabbt tillbaka och säger att jo föresten, den här har jag provat. Fast det var i och för sig på min hund...

Vi fick oss ett gott skratt båda två, och hon flinade och frågade om jag var glad för att värmen återkommit när jag betalade för mig och gick.


Ps. Jag köpte inte "hundschampot".
Ds.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag förstår inte ens själv hur han ville följa med, blev t.o.m bjuden! Jag ja att jag veeerkligen vile se den.

Men så är det, tjänster och gentjänster. Jag ska ju följa med honom på Hulken..

2008-07-02 @ 20:49:53
URL: http://jesisi.blogg.se/
Postat av: ullrika

torrschampo?!

2008-07-02 @ 23:02:35
Postat av: Hanna

Alltså.. torrshampoo.. är inte det väldigt 80-tal? Eller de kanske har förfinat tekniken på 20 år, vad vet jag. Är det nåt att ha eller?



Btw. Idag åker jag till norge. Yeah!

2008-07-04 @ 09:35:20
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0