Smelly cat

Hela dagen har jag tyckt det  luktar dåligt här, och kastat anklagelse vilt omkring mig. Är det inte sambon så är det bäbisen (och skulle det vara den senare så måste han ju se till å få bytt blöja!). Döm om mn förväning när jag inser att orsaken till denna lukt är ingen mindre än jag själv. Och jag som duschade senast igår (om jag minns rätt)..

Nå, vi ska börja bege oss in till Oslot och det enda söndagsöppna apoteket på den här sidan riksgränsen (typ). Undra om jag får åka i bilen utan att duscha först..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Idag badade jag i Sandvika. På en ö. Det var fint. Jag tycker det är kul jag är i Oslo och du är i Oslo. det är liksom så exotiskt.

2008-07-27 @ 21:48:02
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: t0tta

Hmm.. Men varför luktar du illa då? Eller det är värmen? Själv sitter jag bara inne vid datorn, så jag blir varken bränd eller svettig...

2008-07-27 @ 22:15:33
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0