25e juni

Den enda dagen jag måste upp tidigt är det givetvis ingen som väsnas, inte ens hyresvärdens hund väcker mig med sina långa klor mot parketten. Det kan inte vara annat än lagen om allts jävlighet. Typ som min läkare som kryssar och skriver lite hejvilt på mitt helsekort, och skiter fullständigt i att jag vill att han ska göra riktigt, så jag får en fin rak linje, på pappret. "Det är inte så noga"  säger han, och jag tycker han kan dra åt helvete. Det säger jag givetvis inte, det är jag för feg för.

Idag har jag köpt en vetekudde att ha på mina axlar. Jag och vetekudden kommer att bli väldigt bra kompisar har jag bestämt. Så fick jag äntligen framkalla bilderna från ett år i Holland, så nu ska jag äntligen få färdigt det albumet! Bättre sent än aldrig heter det visst :)

Ikväll är dte tre sorters tårtor + bullar + annat fettbildande hos Hennings föräldrar. Och jag förbannar illamåendet mer än vanligt och hoppas det kan gå över för en stund iaf.

Kommentarer
Postat av: ullrika

"bättre sent än aldrig"! precis som vi sa på min tid :)



om du mår illa pga bäbin, testa att undvika fet mat - det kan faktiskt hjälpa lite!

2008-06-25 @ 23:44:50
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vetekudde ge mig! Det är verkligen vardagslyx. Nu kommer jag inte kunna slappna av förräns jag får en. Vart köper man sånt?



angående håret så skulle jag inte känna mig särskilt unik om allt var lila. Då är det jag och hela PRO liksom.

2008-06-26 @ 19:52:56
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: ullrika

Glömde skriva sist; vetekudde is da shit! Jag hade min till Maali också när hon var lite kall i sin vagga på vintern.

2008-06-28 @ 00:54:58

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0