Att vara tillbaka

ær hur skønt somhelst. Att få sova i sin egen sæng med sin egen karl ær fantastiskt! Sen har jag saknat lite att laga egen mat, stæda upp efter sig och diska. Nja, kanske inte så mkt men nu håler jag mig iaf sysselsatt :)

I lørdags så dukade vi upp med tacos, øl och popcorn och kollade på fotboll. Givetvis så ær Sverige sæmst nær det gæller. Efter den lilla besvikelsen så spelade vi monopol med Hennings kamrat Martin. Martin ær æven kænd som killen som alltid vinner monopol. Och mycket riktigt så efter 1,5h så var jag och Henning bankrutta och fick skæmmas. Inte ens ett monopolæktenskap kunde rædda mig den gången.

Nu ska vi åka och handla livsviktigheter som skithuspapper, och ikvæll ska jag och kolla nær Henning spelar fotboll.


Det hær med att vara tebax i Norge innebær tyværr att internet ær en bristvara. Men jag hinner med så sjukt mycket annat istællet, så vi får vara glada åt det! :D

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Hej i Norge! Tänk att jag visste väl att du skulle längta efter marktjänst igen, efter dagarna med oss - det innebär alltså att du faktiskt varit på Vilohem =D

Det är bra att hålla igång med vardagsbestyren, då bibehåller man sin mentala hälsa har jag förstått..

Kramizar från oss.

2008-06-16 @ 18:23:32
Postat av: ullrika

hmm. "sämst när det gäller"? är det att nästan klara att hålla ett av världens bästa landslag på mattan?



:)

2008-06-16 @ 22:52:18
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Petra

Mmmm, borta bra men hemma bäst.

Och en stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.

Eller nåt.

2008-06-18 @ 09:21:51
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0