Det märx att det är måndag

när man inte vet vaed som väckte en först.
a) Polacker som bygger veranda i grannhuset
b) satans vägmarodörer som hackar upp vägen ett kvarter bort
Ibland önskar jag att jag hade hörapparat så jag kunde stänga av den och sova vidare.


Och fotbollen då, jag skrev givetvis fel i tidigare inlägg och menade att det  var de orangea som skulle åka på stryk. Det tog inte särskilt länge innan både jag och karln bytt lag och i smyg satt och höll tummarna för ryssarna. Säga vad man vill, men vodka i vällingen verkar ha gjort sitt! (Åh nej, jag har inte alls fördomar). Och i och med att vi nu hejar på dem, så kan vi vara rätt säkra på att de åker ut i semin.

Igår fick jag oxå se fotboll på riktigt, ett gäng avdankade fotbollshuliganer, där halva laget var fyllesjuka och en höll på att missa matchen (klockan 19.00 pga att han just kommit hem från lördagens fylleslag). Där kan vi snacka underhållning.
Jag är inte alls avundsjuk, senase veckan har jag mått illa och spytt helt utan att vara bakis.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså. Min första tanke är då att fy fasen vad äckligt med vodka och välling. Och sedan kommer jag inte så mycket längre för min hjärna parkerar där och jag fantiserar ytterligare om hur vidrigt det måste smaka.



Ja jo lite oväntat kanke men.. Jag är säker på att jesus svor någon gång. Han blev ju spikad ffs!

2008-06-24 @ 21:40:08
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Måndagar är härliga.

Är det måndag idag?



Jag har varit onykter sen jag kom till Sverige den 19 juni. Du är det den 22? 23? 24? 25? aja..



Hoppas du mår bra och ser lika strålande ut som vanligt.



(är faktiskt ganska nykter idag stöter lite på)

2008-06-24 @ 23:01:00
URL: http://leben.blog.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0