Jag - ett dregglande monster

Det bästa med att sova sådär lite på dan är att jag alltid ska dreggla så jävligt. Så när jag vaknar är hela kinden och kudden dyngsura. Fast det är snyggt med dreggelfläckar. Jag tänkte iaf skylla på Sarah, hon ser mer ut som en sån som dregglar. (Kanske går lite dåligt iom att jag offentliggjort det hela här, men vi får hålla tummarna). Föresten så brukar jag kvickna till lite mitt i dregglandet, märka vad som försiggår, men tycka det är alldeles för jävla skönt för att sluta. Så somnar jag om.

Kommentarer
Postat av: joel

puh.. tur att du sa det.. jag var rädd att jag hade något annat än dreggel på kinden ...

2008-06-10 @ 15:42:12
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha! Dreglar inte alla i sömnen? =D

2008-06-10 @ 22:21:07
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0