Svettig flodhäst gör stan

Idag är det varmt. 30 grader i skuggan och jag dör (eller iaf svettas halft ihjäl) när jag vistas i solen. Får jag bestämma så hänger jag nere i "mitt" rum, i källaren. Alternativt ett shoppingcenter med ac. Där är det svalt. Idag träffade jag Naima, Tristan och Åsa nere på stan. Vi käkade Max, gick affärer och fikade. Det var väldigt trevligt. Naima och Tristan hade köpt väldigt fina kläder till min lilla bäbis. Hon kommer tycka om dom när hon nu behagar ploppa ut. Jag råkade oxå hitta två långärmade tröjor åt henne. Vi har bara en sen tidigare så det passade bra.

Inatt när jag inte lyckades sova så låg jag och fantiserade om saker jag vill sy. Det var väldigt trevliga fantasier så nu tänkte jag gå igenom mammas gamla tyglådor och se vad för saker jag kan hitta där. Måste ha nåt att roa mig med när det är för varmt för feta mig att vara ute.

Busschauffören som körde bussen när jag skulle hem gick med på att stanna mellan två hållplatser så jag slapp gå upp för mördarbacken i värmen. All heder till honom!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet att likblek är innefärgen och jag diggar den stenhårt, men jag vill inte ge min stackar hud chock och förvandlas till en levande brännblåsa när jag landar nere på kos, så grudnar lite bara.



Du kunde ju ha köpt den som en present?

När jag blir 20 ska alla få tequila av mig i present.

2008-06-05 @ 19:03:43
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: joel

Vi har ju rätt olika fantasier kan jag jag ju konstatera ;D

2008-06-06 @ 00:21:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag vet, jag vet!

men lönen kom inte förrens idag.

Är du tillbaka i norge nu?

2008-06-06 @ 10:51:35
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0