Tråkiga söndagar

Inget har hänt för att hela lördagkvällen samt natten ägnats åt att vara dyngrak, och folk sover förmodligen än. Utom jag då. Karln smög sig in vid tre inatt, lagom till första pisspausen, annars hade jag inte märkt nåt. Han var förvånansvärt nykter och luktade för en gångs skull inte som en enmans spritfabrik. Han kanske får gå ut igen.

 Vid halv fem imorse var jag så hungrig så jag smög till köket och åt upp hela ena melonen, med bara en kniv. Jag kände mig som världens fetto som smygäter på  nätterna och inte kan förstå hur jag kan gå upp så mycket i vikt. Men jag kommer undan med sånt en månad till. Eller förmodligen en och en halv, för ungen verkar inte alls vara på väg inom överskådlig framtid. Skulle vara just typiskt om hon vägrar komma ut över huvud taget.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha tanken har aldrig slagit dig att det kanske inte är en bebis där inne över huvud taget? Du kanske helt enkelt är tjock av allt nattligt ätande? ;)



fast om man ska bli tjock av melon får man allt ligga i.



Ingen filmkamera, den är satt i celibat tills den spottar ut bilderna från Thailand igen. Har lämnat den till pappa med bönen "få fram de bilderna jag raderade!" vi får se hur lyckat det blir..

2008-06-29 @ 14:29:37
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: ullrika

Jag tror det är högst ovanligt att bäbin stannar i magen!



Men du. Du har rätt kass självsyn om du kallar dig själv "fetto" med den kropp du besitter. Vad säger det om dom som verkligen gått upp trettio kilo under sin graviditet?!

2008-06-29 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0