Val strandad i badkar

Idag vaknade jag alldeles i lagom tid. Klockan 9 gick jag upp och käkade frukost. Efter nån timmes hängande med mamma så fick jag äran att låna bilen, så först drog jag på Stadium och köpte snyggaste Sverige-linnet (min vanliga storlek passade, trots kalaskula!). Efter min lilla shopping-spree tutade jag och körda ända till Sävar där mina kompisar Naima och Tristan bor. Även min kompis Kristin var där upptäckte jag, och dom hade bakat äppelpaj! Vi satt ute och fikade, gick på värdens längsta promenad (mätt i längd gravid kvinna orkar gå) vilket resulterade i att jag var helt död när vi kom tebax.

Utöver det njuter jag av lyxen av att bo hemma ett tag (dvs få middagen lagad, slippa köpa mat och komma på vad vi ska äta, kläderna tvättade, INTERNET i sängen osv). Så har jag badat badkar, komplett med badkarskudde, badanka och badskum med doft av lime/päron, vilket fick mig att tänka på piggelin.

Coolaste killen i stan
och tant Kristin

Kommentarer
Postat av: joel

oj, antingen är det ett jävligt stort linne, eller så är du en väldigt liten mamma ;D

2008-06-05 @ 00:28:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0