Borta bra - hemma = fest?!

Ja, men inte før oss då. Fredagskvællen spenderades i inredningsbutiker, och vi fick gjort av med lite pengar. Kul som fan var det, och nu længtar vi ænnu mer till inflyttning :) Idag kom oxå vårat svintuffa knivsett som vi længtat efter.

Umeåt då. Kallt som fan (som vanligt), snøigt (som vanligt) och alldeles underbart (som vanligt nær man ær på besøk). Har ætit mig halft ihjæl, fått umgås med riktiga kompisar och ætit ænnu mer. Jag hade det asbra, och att jag slapp sakna Henning hela tiden gjorde ju allt mycket bættre. Han hade det oxå mycket bra, och dregglar ænnu øver grillmaten vi åt, så han føljer nog med upp fler gånger :)



Hemresan sen då, snørøk utan dess like, avkørda långtradare (bildbevis finns), allsång, stopp på Ikea i Karlstad før påfyllning av drivstoff (mat) och shopping. Vi har ju ett helt køk utan pinaler, så det behøvdes.

Separationsångesten børjar avta och ersættas med en okristligt stor længtan efter flytten. Jag tycker om våran lægenhet, och det kommer bli så jævla bæst. så har vi ett gæstrum oxå (hint-hint). Och seriøst, Umeå-Oslo ær inte så jævla långt. De dær 12 timmarna i bilen kændes inte alls så långa, fast jag kanske bara hade bra sællskap. :)

Nu ska hær mysas i soffan, och imorgon ska jag inte vara i nærheten av bakfull.
Hærligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0