Helgaktiviteter

Jag: Men vad är det vi brukar se på fredagar?
Ja, ungefär likadant låter det på lördagar. Vi har en jefla skön soffa. Och uppenbarligen inget jävla liv. Men i soffan har vi kul. Pratar bäbisnamn och sånt. Sten-Sture, Inge och Sören är favoriter. Hoppas det inte blir en pojke. Haha :)

Sen kommer nästa fas av fredagkvällen:

Snäll pojkvän: Jag ska göra popcorn, vill du ha?
Jag: Neeeej, usch jag mår illa.
Snäll pojkvän: Vill du ha nåt annat?
Jag: Neej..

Fem minuter senare kommer samma snälla pojkvän ner med en skål popcorn, brus och två glas.
Han vänder ryggen till några sekunder och sen är popcornen slut. Nästan iaf. Och varenda gång så måste han kommentera att "du sa ju att du inte ville ha nåt!"
Vad är vitsen med det liksom..


Vi var föresten å kollade på barnvagnar ikväll. Nån slags fredagsutflykt behövdes och jag tyckte det var en passande sådan. Köpte glass efteråt gjorde vi oxå. Hittade nån rallyvagn som såg bra ut, tänkte kika i Umeåt när vi kommer upp, kolla hur mycket billigare det är i Sverige å sån. Det är så man gör här i landet till vänster.



Blev lite småkär i Naimas barnvagn i somras,
nu ska jag få en egen :)

Kommentarer
Postat av: joel

ÄÄh, han borde ju förstå att "jag vill inte ha" betyder gör en extra skål, men jag vill inte be om det för då blir jag skyldig dig en tjänst...

Det är ju jättelogiskt...

Och varför inte döpa ungen till joel? det är ju ett jättefint namn, inspirerat av.... ja mig då :)

2008-03-08 @ 05:53:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0