Party animal och Karate Kid

Klockan var inte ens tio igårkväll när jag gick och la mig. Strax efter det låg jag som en klubbad säl och snarkade om man ska tro min pojkvän. Ungefär 11 timmar senare vaknade jag till solsken och babysparkar.
Henning fick order om att komma och känna, och nog kände han alltid! Första gången han fick göra det, så jag tyckte det var jättekul, han däremot hade lite svårt att bestämma sig om det var mest fantastiskt eller läskigt.

Nu är det äntligen vår!
Och 16 dagar till flytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0