Vi handlar till vår minigris

Henning fick följa med på stan igår, och vi startade det hela med en pizza på Egons uteservering. Nice! Iaf så är de kläder jag tycker vi behöver inhandlade. Vi klarar oss ett tag, och krisar det sig kan man väl bara linda in henne i ett lakan och åka och köpa mer?! Vi lever i ett modernt samhälle, med affärer öppna alla dagar (utom söndagar), så det är piiis åf käjk. Jag kom föresten på att den babyrosa färgen är närmast gris-lik på vissa ställen. Tänk så kommer min lilla sötnos att se ut som en minigris?! Iofs kanske det är mer mitt och Hennings fel, än klädernas.. Hmm..

Idag var vi på IKEA och handlade skötbord och lite sånt stash. Lyckades även köpa ett diskställ som vi har behövt ungefär en månad nu. På vägen hem föreslogs det att vi skulle stanna och köpa blommor till våran rabatt. Efter det har vi roat oss med att skruva ihop Ikea-saker och plantera blommor, tvätta kläder och hänga upp gardiner. Är det konstigt att jag har ont i bäckenet? Talesättet "är huvudet dumt får kroppen lida" har aldrig känts så användbart..



Med tanke på hur det såg ut innan,
är det här jäävligt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0