Iselin går på badhuset

Idag åkte jag och Naima och Iselin till badhuset i Sävar. Tristan kände sig lite krasslig, så hand fick stanna hemma. Det var första gången Iselin skulle bada badhus. Hon var som vanligt världens snällaste bäbi. Det var många andra större barn där som levde om, så jag tror hon tyckte det var lite läskigt ett tag, men det hindrade henne inte från att flyta runt och se allmänt nöjd ut. Sen fick jag och Naima bada bubbelbad, medans Iselin låg i sin bilstol och tittade på alla spännade saker runt omkring.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fyfan vilken söt unge.. och fyfan vilken söt mamma!

2008-11-11 @ 11:37:14
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0