Måndag nu igen

Måndagen började med sovmorgon för min del, då H tog med sig lillfröken upp då hon vägrade somna om vid 7-tiden. Alltid mysigt att vakna utvilad, när bäbin kommer tillbaka efter några timmar och vill ha mat. Några av de viktigaste samtalen oss emellan sker i sängen efter hon har fått frukost. Utöver det har morgonen bjudit på en del skrik och kräks och bajs.

Resten av måndagen ska ägnas åt att skura kylskåp, badrum, kök och vardagsrum. Vi har latat oss en del på sista tiden och inte gjort mer än det absolut nödvändigaste. Så hörde jag ryktas om kyckling och klyftpotatis till middag. Mumma! Speciellt då det inte är jag som ska laga maten! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0