Word-pooping på Kolbotn

Igår trodde jag det var torsdag. Idag tror jag det är onsdag. Jag får ju iallafall med mig alla veckodagar, även fast de nu nödvändigtvis inte kommer i rätt ordning.  Idag jobbar karlslokarna, skönt att bli av med dom ett tag. Då passar jag på att:
  • gå upp tidigt med Iselin
  • ligga i soffan i pyjamas halva morgonen
  • bränna äggen jag ska ha till frukost (givetvis de två sista, så jag blir utan ägg)
  • sitta på toa med öppen dörr
  • promenera ner till besteföräldrarnas internet

Ska bli så skönt när vi får nördnett hem till oss. Det tycker nog alla inblandade. Allra mest besteföräldrarna. Så har lillebror äntligen lovat att flytta ut, så i två dagar har jag och H planerat vad vi ska göra med all denna yta i rummet som han lämnar. Datarum är givet, sängen ska säljas, bokhyllan monteras ihop för någon mindre variant och databord ska in. Yes, vi kommer nog ha lite att roa oss med in the future. Little miss Iselin sover så sött i sin vagn. Jag blir lite avundsjuk, jag är oxå trött. Fast man måste visst prioritera här i livet, så då väljer jag att sitta här. Alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0