En dag för historieböckerna

Kom och kolla! min kille ropar på mig, jag suckar lite och undrar vad det är för fantastiskt han nu ska visa. Kanske har han tagit på sig skorna på rätt fot eller nåt annan lika spänannde. Döm om min förvåning då jag ser han stå och hålla Iselin i händerna, och ser henne ta små bäbis-steg framåt! Min lillaste lilla bäbis tänker börja gå! Helt amazingly underbart och fantastiskt, och nästan så jag grät en liten tår av stolthet.


I hoppgungan och blir tvungen att mannekänga åt tante Heidi.
Tydligen inte så himla kul :)

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hahahaha, så sur hon ser ut.

2009-04-26 @ 12:44:03
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: ullisar

tjohoo! en promenixbäbi! grattis massor!

2009-04-26 @ 14:06:41
URL: http://ullrika.se
Postat av: STYLE & LIFE by LEIA

Åh va härligt! Duktig kicka minsann:)



Och va skoj att hitta någon som faktsikt donerat mjölk...och jag håller med om att det är hur dumt och skumt som helst att man inte får info om det på bb. Jag råkade helt enkelt ramla över en lapp...och då fick ju Neo mjölk....men jag tänkte inte riktigt på varifrån den kom innan jag läste lappen.



kramar


Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0