Ingen rast, ingen ro

Imorse vaknade vi tidigare är väntat och fick såldes lite problem med vad vi skulle ägna helaa långa dagen till. Efter en kort konversation med Anna så klädde vi på oss och begav oss in mot byn och Svenska kyrkan. Babykafé stog på schemat och vi trillade in i samma stund som de sjöng klart första sången. Iselin tyckte det var himla kul med massa barn efter en lång helg med "bara" mamms och papps och lekte på. Sen slocknade alla små så fort de las ner i vagnen. Jag och Anna skulle till att äta sushi, och gissa vilka som slog upp sina små blå i samma sekund som vi kom till vårat sushi-place. Precis i rätt tid för att vi inte skulle få sitta och äta i lugn och ro :)

Sen fick vi till en snabbvisit hos besteföräldrarna innan vi i samlad tropp åkte till banken för att skriva på ungefär tusen papper och till min stora fasa ta kort. Vore sjysst med förvarning när sånt står på tapeten va! Iselin fick till och med boka in ett alldeles eget möte i banken imorgon. Hur tufft är inte det liksom!

Vi kom hem för en timme sen, och Iselin somnade på en gång, man blir trött av att inte sova mer än en gång på dagen.
Sko- och klänningsjakt inför kommande bröllop (inte mitt, tyvärr. Än får jag gå omkring och vara ogift synderska) är påbörjad och jag misstänker att det slutar med att jag får skaffa en färgad potatissäck för att passa min kroppsform.

Det var dagens rapport från Norge, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

123

2009-04-15 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0