Tre år sen



Koninginnedag i Amsterdam. Vi hade till och med ställt klockan för att ta oss in till stan i tid. Vi drack som svenskar, dansade, sjöng och hade galet skoj. (Och blev matförgiftade. Ingen som upplyst oss om att alla utomhus-hamurgerställen inte var nån höjdare).

Idag har varit aningens annorlunda. Promenad i solen. Vi ropar lite i alla tunnlar vi går igenom för att det är så kul. Sen dricker vi kaffe, surrar, gungar och leker. Äter laxpaj med fetaost till middag. Nu sitter jag och väntar på att det ska bli kväll så jag får öppna vinaren. Åh, det är typ nu. Jag vet nån som fått 17 nya fräknar i solen idag.

Tot sinas!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Är det bara tre år sen?! Ah, tänk så mycket roligt som hänt sen dess.. =)

Tänk så mycket kul saker vi har framför oss, utan att vi säkert vet om dom!! Livet är ett on-going-project.



Å det där med hamburgare - jag brukar ju alltid säga att vill man bli magsjuk, ät hamburgare (det är ju inte ens gott?).. och det håller visst än, har en kompis som varit på ikea i sundsvall - hon åt hamburgare (trots mina varningar) - och blev magsjuk snabbare än ett brev på posten! Förvånad? Nädå, inte jag inte..

2009-05-01 @ 11:13:51
Postat av: ullisar

det var annorlunda förr. inte säkert sämre. men inte alldeles säkert bättre heller :)

2009-05-03 @ 23:46:36
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0