Iselin 6 månader!

I vanlig ordning satt Iselin i sin stol och tittade på när jag lagade middag idag. Hon var lite stingslig, så jag fick försöka roa henne mellan allt vispande och geggande. Jag gömde mig under stolen, tittade fram och sa titt-ut! och hon skrattade som en galning! Ett helt nytt och underbart gladskratt så jag blev alldeles varm i hjärtat.

Tänk att det inte är längre än 6 månader sen du kom till oss. Det känns som att du alltid har varit här, hela livet. Jag har varit här hela hennes liv, men det känns lite som att hon alltid har varit hos mig. På nåt skumt sätt. Eller så kanske det är så att livet inte börjar fören man fått barn.. Lilla rultan. Nu försöker hon klättra ur pappans famn och vill till mig, så det får räcka så tror jag.




Kommentarer
Postat av: Katinka

Söt liten tjej! Ha en härlig lördag med henne och pappan!

2009-01-17 @ 06:53:01
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0