Feber

Då hade hon feber igen. Jag tyckte väl att hon inte riktigt var sig själv.
Vila. Vätska. Vänlighet.
Var det inte så?


Förövrigt så är det skitjobbigt att försöka ta sig nånstans med vagnen. Om man har turen att det är skottat så kan man ge sig fan på att gångstigarna inte är prioriterade. Gärna en decimeter snö, och ännu högre plogkanter varje gång en bilväg korsar gångstigen. Min idé om att montera plogblad längst fram på vagnen kommer snart sättas i verket tror jag. Sylvassa plogblad så jag brottas på rea. Muahahaha.
Okej. Inga vassa sådana då.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Var tog alla superlativer och positiva snötankar vägen, med tanke på avsnittet "Walking in my Winter Wonderland"?? =D

Håll ut, det kommer inte att vara snö så länge till.

Kram..snö!

2009-01-21 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0