Måndag som är sådär

Fytt i grisen så trött jag är! Jag somnade strax innan Iselin vaknade och ville ha frukost nummer 1.
Sen skulle hon givetvis vara klarvaken och inte sova även fast jag försökte muta henne med en ponny, resa till Disneyland, en silvrig BMW Z4 eller en påse godis. Efter nån timme blav hon iaf trött igen och somnade om. Jag sov sådär, eftersom hon låg tätt inklistrad mot mig.

Igår fick lillapan ha badbaljan på vardagsrumsgolvet, så jag kunde sitta brevid utan att bli så trött i ryggen.
Det var så kul tyckte hon, som skvätte vatten över hela rummet.  Det gjorde inte så mycket, vi fick skurat golvet en gång till.










Ps. Idag är det 7,6 grader ute. Alltså ungefär samma temp som det blir som varmast i Barrow. Japps, jag sitter fortfarande och fantiserar om att flytta dit! Ds.



Kommentarer
Postat av: ullrika

silvriga bmw:sar lockas ingen med. en blå ska det va! eller röd. möjligen ;)

2009-01-13 @ 22:16:17
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0