Vad händer?

Jag har inte en susning om vilken musik som är ny eller vilka artiser som släppt nya singlar.
Däremot sitter jag när jag har en stund för mig själv och nynnar på en krokodil i en bil,
en liten båt och trollmor. Snacka om att vara förstörd :D

Idag var vi ute och gick, det är bara -1, men det blåser så det känns himla mycket kallare.
Ska passa på att göra lite nytta medans lilla apan sover.


Förra veckan hade Iselin och morfar Lasse kul tillsammans!
Nu får hon nöja sig med sin gamla mamma ;)

Kommentarer
Postat av: ullrika

underbart anna! hon har varit med morfar, men får nöja sig med "gamla" mamma! haha!

2009-01-07 @ 23:47:26
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0