Slappfiskar

Idag har vi varit så slappa. Vi skulle gå på kalasfika hos en av Oslomammorna, jag hade till och med tvättat håret dagen til ära! Sen försvann den där härliga hög-på-livet-känslan jag fick av mina pills och jag blev trött och mosig så vi stannade hemma. Jag går omkring i mina rosa myskläder och Iselin har fortfarande pyjamas på sig. Vi har sovit två svängar hittils. En timme på förmiddagen, och två på eftermiddagen. Båda två. Och ingen låssas-sovning med kläderna på, utan the real deal där kläderna åkte av och jag drog upp täcket till hakan. Så otroligt skönt, och välbehövt! Mina tabletter har hållt det värsta onda borta, men det känns ändå lite ibland. Nu börjar de avta, och jag tänkte försöka vänta med att ta nästa till ikväll, så jag får sova. Lilla grisen har varit så snäll idag, och vi sitter bara på golvet och leker, sjunger och läser böcker. Nu kom det en liten bäbishand och klappade på mig, så jag tror vi (hon) ska dansa en stund. Då behövs mamma-assistans så det får vara det.

Kommentarer
Postat av: ullisar

men anna har du ont på dig igen? eller fortfarande...? mjau. tycker jättejättesynd om och skickar gosiga bäbimjuka kramar via sötaste Iselin i världen!!

2009-03-09 @ 23:20:15
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Anaiah

Iselin, heter hon det eller kallas hon bara det? Det var väldigt vackert i alla fall, jag har aldrig hört det förr.

2009-03-13 @ 22:12:00
URL: http://anaiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0