Såndær midsommar

Jag provade något nytt igår och la mig strax efter 10. Vilket resulterade i att jag imorse låg vaken från 7 och væntade på att antingen klockan skulle ringa eller barnet vakna. En timme senare fick jag ta tag i det sjælv.

Idag har vi varit på utflykt utan vagn. Vi tåg tåget in till stan och efter ett allvarligt samtal om hur man beter sig på affær gick vi på vinmonopolet. Barnet skøtte sig och jag fick visa leg (yay!!). Sen var det vældigt længe tills vårat tåg gick hem igen, så vi køpte værldens størsta bolle och iste och satte oss på perrongen och tittade på andra tåg. Sen luktade vi på blommor och Iselin sprang i en tunnel. Nu sover hon førmiddagslur och målar tånaglarna. Ska man vara fin så ska man!

Lilla frøken åker till sin far i helgen, och ikvæll ska jag och titta på Westers nya lægenhet och eventuellt dricka lite vin. Imorgon ær det fødelsedagskalas och vi hoppas på sol så vi kan vara ute. Ja, det var typ det. Jag ska koka mig lite kaffe och sætta mig ute en stund innan buset drar igång hær igen.

Trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt med blommor. =)

2010-06-26 @ 14:28:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0