Tischdag

Idag råkade vi ta sovmorgon igen. Vi ær så skræpiga på att gå upp i tid! Fast det ær ju sommarlov trots allt.
Sen har vi gått till affæren. Det var roligt. Vi såg tre bajskorvar, ett tåg och tre bussar. Sen køpte vi baksaker och smør innan vi gick hem. Nær vi kom hem bakade vi. Iselin tycker det ær jættekul, før det ær bara moment dær man får smaka! Det ringde tydligen i telefonen utan att jag hørde, så Iselin var tvungen att svara (vem har lært henne det??) Det var en trevlig dam som tyckte vi skulle hælsa på i deras barnehage imorgon, så det ska vi misnann gøra. Sen har vi oxå badat och sprutat vatten med duschen. Då skrattar vi høgt och tjuuuter før att det ær så kul och lite læskigt oxå. Nu sitter min lilla kamrat naken på pottan och ser på Dora utforskaren.


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Grattis! Så skojigt! Jag vill också hälsa på på bhg! Men nädå, jag får minsann pyssla i tvättstugan idag. Ska bli spännande att höra rapporten! Å vilken duktig tjej att svara i mobilen - det och datorn är inga problem för småbarn idag ;)

2010-06-23 @ 09:29:12

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0