Tomorrow, tomorrow!!

Imorgon är det äntligen dax. Dagen som det planerats för och längtats efter sen i höstas. Biljetterna har hängt på kylen i tre månader och listor har skrivits i det oändliga. Allt för dagen D, 29 juni, och Twilight Movie Night i Stockholm!

Jag tror vi blev 14 allt som allt, som ska bo hos en av mammorna i Stockholm. Ytterligare några som möter upp, och en som vunnit hotellnatt och bor där. Det ska bli så sjuuuukt jäkla skoj, och lite läskigt, men mest bara kul! Blir däremot intressant att se hur jag orkar tre filmer på rad, speciellt med tanke på att klockan ringer 05.30 imorgon för att jag ska hinna med bussen till Karlstad. Japp, såklart så var tåget delvis inställt, jäkla tur jag räknade med det och kollade läget innan :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Men du är ju också en rutinerad globetrotter som inte tror stenhårt på landets kommunikationer ;)

Ska jag ringa å väcka dig kanske? Men vadå, det där är ju en ruskig och hemskans film va? Tur inte jag ska med, jag får mardrömmar bara av titeln.

2010-06-28 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0