What a beautiful day!

Det har det verkligen varit! Strålande sol, blå himmel och mååånga varmgrader. Lillebror är på besök och vi har varit på stranden och badat och lekt i sanden. Det konstiga måste ändå har varit barnet, som efter inte allt før lång stund vill upp i vagnen och gå hem! Sen har hon badat läänge i sin nyaste plaske-pool på uteplatsen och vi har grillat hamburgare. Bästa Micke ha fixat hit och fått i ordning min födelsedags-tv och loppis-vardagsrumsbordet är på plats.

Det enda som var mindre kul med dagen var när Liten ramlade och skrapade knät så det kom blod. Det gjorde ont i själen och hjärtat mitt och hon var så ledsen :( Nu är det dock bra, och hon somnade tidigt, var helt slut av en lång och annars rolig dag misstänker jag.


 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Härligt att ni har sommar och grejt i övrigt! Och vilket jättefint bord ni hittat!! Verkligen fint =)

2010-06-05 @ 13:41:48
Postat av: smulan

så det va såååå bordet ser ut! super nice! förstår att du är nöjd! =D

2010-06-10 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0