Such a lovely weekend!

I fredags satte jag mig på bussen mot Göteborg. Elin, Peter och Siri mötte upp mig och sen åkte vi hem till dom där jag och Siri snabbt blev bästa vänner. Jag fick dricka efterlängtad julmust och saffransbullar innan det var sängdax. Bilen skulle ankomma tiiiidigt för transport mot småland och jag tror jag var lite pirrig för jag vaknade redan vid 5 och kunde omöjligt somna om. Due to ett jäkla snöväder kom vi iväg senare än tänkt, men inte alls för sent. Snabbt stopp i Frölunda för upplockning av Malin så var vi på väg!

Stort jubel i bilen då vi kände igen Johannas hus, så vi fick packa in oss och bege oss på system-shopping. Alla väntade spänt på att Stockholmsbilen skulle komma och när de kom så blev det fult ös. Presenter hit och dit och god lasagne-middag och sånger. Sen klarade vi inte av att vänta mer, så vi børjade göra oss färdiga för höjdpunkten - maskeraden!

Kort och gott, asjävla skitkul! Tyvärr var vi ju tvungen att röra oss hemåt vid lunchtid dagen efter, så det blev en snabb visit, men hellre det än ingen alls.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart roligt! :D

2010-11-23 @ 22:22:12
URL: http://www.honeyiscool.se
Postat av: mamma mu

WOOOWWW! Vilket gäng! Ursnygga är ni allihopa!

2010-11-23 @ 22:25:31
Postat av: Åsa

Heej agge!

Du, Tyra älskar dagis :) hon försöker smita ifrån mig när jag ska hämta henne haha! Känns kul att hon trivs.

Nu ska jag länka din blogg för jag har totalt glömt bort den!



2010-11-24 @ 12:32:28
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/
Postat av: ullisar

shit va fina ni är! jag älskar maskerader där folk är fint utklädda. fast, oftast är det ju kuligast för påfesten i vilket fall :)

2010-11-26 @ 23:41:55
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0