Regn regn och mera regn

Medans mitt forna hemland njuter av sol och vettlösa värmegrader sitter vi här i Norget i ösregn och knappa 13 grader. Vi vågade oss ut idag trots det, på affären och handla. Ska det vara kissväder kan vi ju ha god mat iallefall.. Min dotter somnade innan 5, efter att hela eftermiddagen gnällt och surat och varit supertrött. Jag försökte väcka henne men det var helt omöjligt, så nu ligger hon i sängen och sussar. Blir intressant att se när hon vaknar :P

Det står en gino i ugnen och vi tänkte slå på en film snart. Får passa på, ifall om att onga vaknar ikväll redan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0