Då var vi här igen

Hos Hennings föräldrar å sitt på internet. Idag ringde jag och efterlyste min såndär selvangivelse. Fick prata med en så otroligt trevlig dam som fixade saken åt mig omedelbums. Såna gånger återfår jag tron på norrmän.

Glömde föresten berätta om den fantastiska manliga läkaren som gjorde ultraljudet på mig i söndags. Jag blev så otroligt chockad då han, som man, tänkte på att torka bort allt det kladdiga läskiga så jag slapp göra det halft sittandes. Sen när jag skulle sätta mig upp , så lägger han en hand på min rygg och hjälper mig! Jag har aldrig vart med om nåt liknande, jag är fortfarande i chock och hoppas att han jobbar om jag måste åka in fler gånger!



Och nu har våren äntligen kommit! Imorgon är dte dax för årets första grillning! Jag ska grilla kyckling, och äta tre kilo potatissallad. Gissa om jag längtar! Idag är jag i vecka 27, jag börjar bli lite smått panikslagen, det är ju fan snart dax. Och vars är barnvagnen vi beställde? Den borde ha kommit nu!

Kommentarer
Postat av: mamma mu, blivande mormor =)

"Snart dax"?! Hallå där, knip i minst tio veckor till, tack! /Kram.

2008-04-21 @ 10:45:59

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0