Oj, vilken dag!

Det har varit full rulle idag. Vad hände med att helgerna var till för att man ska vila upp sig?!
Först var det ut en sväng för lite tänkt shopping. Inget hittades, så vi fick nöja oss med att fylla på i kylen. Sen skulle det plockas lite mer hemma (som om det inte plockades nog igår) inna vi började möblera om. Mitt hem har nu aningens mer golvyta för liten bäbi att leka på. Sen har det det bakats lussekatter. Första gången jag vågade mig på något sånt avancerat och  resultatet blev väl sådär. Lite väl bruna, men ändå helt ätliga. (Sen har jag hört att man inte ska döma saker efter utseendet, och att alla (allt) är lika mycket värda oavsett färg). Julgranen har äntligen plockats fram, satts upp och pyntats. Iselin var himla nyfiken på vad det var för stor tingest som skulle dela plats med henne på golvet. Så lagade jag mexicansk gryta till middag. Jag märker nu att det inte alls låter som så väldigt mycket, men hela dagen har det tagit.

Ikväll ska jag laga mig en Irish coffe. Det tycker jag faktiskt att jag förtjänar! (Och det är synd om spriten måste stå och bara samla damm).



Finaste tomte-tjejen för några veckor sen när vi tog bild till julkorten.


Våran fina vita plastgran! Direktimporterad från Sverige ;)



Kommentarer
Postat av: Njorun

Ah shit alltså skoja inte. Jag har haft seriösa cravings för lussebullar i tre veckor nu. Det har gått så långt att jag faktiskt ser gula bullar framför ögonen när jag sover. Vissa skulle kunna tolka de gula bullar/bollarna som apelsiner, men jag VET att det är lussekatter vi har att göra med :)

2008-12-14 @ 10:23:06
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: ullrika

va häftigt med paneler hela vägen upp på väggarna! har jag nog aldrig sett förr?



å det där med att va fördomsfri och icke döma efter håren försöker jag leva efter så gott jag kan. fast när det gäller lussekatter är jag lite skeptisk :)

2008-12-14 @ 15:51:23
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullisen

shit brad pitt (snott, gillar!)..



glömde ju låta er få det bekräftat, ni har med största sannolikhet norges gulligaste tomte!!

2008-12-14 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0