Dagens outfit

Dagens väder: satansjeflakiss regn och ungefär och enbart 8 plusgrader.

Efter att jag Naima och Tristan vart på badhuset och lekt i Plupp-landet så fick jag skjuts hem. Bara för att bli ivägsläpad på stan med Sarah. Som tur var så visste vi båda två precis vad vi skulle ha, så hela shoppingturen, inklusive bussresa fram å tebax tog drygt en timme. Jävulskt rutinerat, speciellt som vi båda två hade tre påsar var med oss hem.

Dagens outfit: skinnjacka och mammas fotriktiga sandaler. Jag frös som en hel pingvin. Det gick över när outfitten istället blev samma skinnjacka men med ett par gummistövlar! Tur modepolisen inte hittat till Umeå, då hade det vart kört för min del. Och ännu mer tur att allt klär en skönhet!

Nu har vi lagat mat och väntar på att mannen-med-bilen (Lasse) ska komma hem så vi kan åka och handla allt gott som vi ska äta imorgon när lilla Sarah tar studenten!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kan tænka mig att det blivit klockrent.

K l o c k r e n t !



(jag gillar att lægga vikt i saker genom att gøra s å h æ r ! )

2008-06-11 @ 00:52:14
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Tina

Hallo, hittade just hit. Viken skön tjej du är!!! Läste att du hade det bott i Holland. jag bor i Holland nu... sedan nästan 3 år. Hoppas att du får en jätte bra dag

2008-06-11 @ 06:55:13

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0