Sommarn var är du?

Jag längtar efter dig!
Finns det nåt underbarare än doften av tidig sommarmorgon då man tar sig hem efter en sen fest, eller när man ser soluppgången och inser man varit vaken ännu en natt. Och att äta frukost ute på altan, i morgonsolen. Det är på sommarn man lever! Allt känns så mycket lättare (tillåme med konstanta lökar under armarna för att det är så jefla varmt). Eller en kall öl på varsin sten vid havet. Åh kom nu då sommarn!!

image29


Efter fiskmiddagen idag hade vi lite trist. Satte oss i bilen och drog till Ikea. Tittade soffor och sängar för glatta livet, och bäbissaker! Världens finaste spjälsäng med assöta sängkläder. Jag längtar så tills vi kan köpa den och ta hem och bygga ihop och bädda och bara vänta på att lillbebben ploppar ut. Gud vad jag längtar till saker!

Vad hände med att leva i nuet?

Kommentarer
Postat av: joel

*ASG* vad hade jag inte gett för att få se dom ocensurerade bilderna ;)

2008-03-10 @ 21:37:33
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

Haha, kul att jag kunde starta en vattenläcka...

ska försöka förvarna nästa gång...

hehe

2008-03-11 @ 14:31:41
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0