Tråkvarning

Så vad gör vi? Inte ett jävla piss. Henning svär över att han lyckats få nåt virus på datorn, jag surar för att internet suger och det finns inget att göra. Ibland tittar vi ut genom fönstret på alkisen i grannhuset och undrar om han börjat supa än. Så ägnar vi lång tid åt att inventera skafferi och kylskåp så vi kan skriva den ultimata handlalistan. Pensionisst - javisst!

En konversation som utspelade sig mellan mig och min mor under nåt av mina gymnasieår:

Jag: Mamma, får jag gifta mig med Robinson-Robban?
Mamma: I HELVETE HELLER! Vad ska du ha för att låta bli?

Och så fick jag som jag ville, både uppmärksamhet och pengar om jag inte minns fel.


Kommentarer
Postat av: Mamma igen

En sak ska du ha klart för dig: jag skulle även idag betala för att slippa få R-R som svärson..!

2008-05-24 @ 23:53:44
Postat av: joel

hehehehe... Jag betalar mer för att du ska gänga dig med RR ;D

2008-05-25 @ 03:40:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Mikaela

Han är den drygaste, äckligaste, sluskigaste lammköttssökaren som finns.

Fast.. han ser jävligt bra ut i rutigt.

(allt detta kan jag uttala mig om efter en intimfest med den mannen, fy fan säger jag bara)

2008-05-29 @ 17:03:24
URL: http://leben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0